לימודים

 

לימודים

נקודות חשובות לידיעה כללית לכלל הסטודנטים השבים ממילואים

  1. הסמסטר עתיד להיפתח ביום ראשון תאריך 31.12.2023 ולהסתיים בתאריך 17.3.2024 כאשר בסה"כ יהיו בסמסטר 11 שבועות בסמסטר. בשבוע שיתחיל בתאריך 21.1.24  יתקיים שבוע השלמה וקליטה עבור משרתי המילואים והקבע שיצטרפו באיחור עד למועד זה. את הלוח האקדמי המלא ניתן לראות כאן.
    לא תהיה דחיסה של החומר אלא קיצוץ של החומר בהתאם.
  2. ככלל, הקורסים בפקולטה יוקלטו וההקלטות יהיו זמינות זמן קצר (עד מספר ימים) לאחר קיום ההרצאה באתר הקורס במודל. 
  3. מונו יועצים לענייני מילואים -יש להפנות לרובריקה של יועצים בכל אחד מהחוגים. יש לפנות אליהם בכל שאלה: פריסת לימודים, בניית תכנית הלימודים, השלמות של קורסים (כולל מעבדות, סיורים ועוד) וכו'. 
    ניתן גם לפנות בכל שאלה לרכזת המילואים של הפקולטה במייל:  sc_reserves@savion.huji.ac.il
  4. משרתי מילואים ששירתו לאורך כל תקופת השינויים (עד ה- 13/1/24)  יוכלו לבטל קורסים ללא עלות גם לאחר סגירת המערכת. לביטול קורס יש להגיש בקשה למייל  sc_reserves@savion.huji.ac.il
  5. משרתי מילואים ששירתו לאורך כל תקופת השינויים (עד ה- 13/1/24)  יוכלו להגיש בקשה להירשם לקורס לאחר סגירת המערכת  למייל  sc_reserves@savion.huji.ac.il בצירוף אישור המרצה.

 שינויים בתכנית הלימודים מומלץ לבצע לאחר שיחה עם יועץ המילואים בחוג שיוכל לסייע בהחלטה על שינוי תוכנית הלימודים. 

הנכם מוזמנים לפנות לרכזת המילואים אשר תוכל לסייע לכם\ן בכל דבר ועניין, גברת ליטל מאיירס  sc_reserves@savion.huji.ac.il או בטלפון: 02-6584355.

ראו אנשי הקשר בחוגים

לצערנו בשל המשך הלחימה והמשך שירות המילואים, חלק מהסטודנטים לא יוכלו לחזור ללימודים מיד עם פתיחת הסמסטר. בהתאם לתאריך השחרור משירות המילואים והחזרה ללימודים, ניתן יהיה להחליט על היקף הלימודים והעומס הרצוי. על כן, סטודנט המצטרף לסמסטר שלא בתחילתו יפנה ליועץ המילואים בחוג כדי לקבל יעוץ באשר לאפשרות צמצום תכנית הלימודים בשנה זו או ביצוע השלמות נדרשות.

להלן פרטים לגבי ההסדרים בחוגים השונים: