מצטייני האוניברסיטה

3 יולי, 2024
tqs.jpg

 

אביחי פרסי

אביחי פרסי

פרס הצטיינות אוניברסיטאי גבוה

הפקולטה למתמטיקה ולמדעי הטבע

אביחי הוא ראש תחום הוראה ותלמידים בפקולטה למתמטיקה ולמדעי הטבע זה חמש שנים. תפקידו כולל תיאום וניהול כלל תהליכי ההוראה בפקולטה, תמיכה בסטודנטים לאורך כל שלבי הלימודים והתמודדות עם אתגרים יומיומיים בניהול שוטף של המערך האקדמי. אביחי מוביל את הצוות האדמיניסטרטיבי בהצלחה רבה, ויעידו על כך סקרי שביעות רצון הסטודנטים המצביעים על עלייה מתמדת בהערכת השירות. הוא יזם שיפורים משמעותיים בשימוש במערכות המידע ובכך הפך את תהליך קבלת ההחלטות ליעיל ומבוסס נתונים. תרומתו ניכרת גם בהובלת פרויקטים מורכבים כמו הגשת תוכניות למל"ג והטמעת מערכת האורביט.

אביחי מביא מקצוענות ותכליתיות לעבודת המזכירות, ראייה מערכתית וחתירה לשיפור מתמיד. אישיותו הנעימה, לצד המסירות לתפקיד, תורמות רבות ליצירת סביבה אקדמית תומכת וחדשנית.

 

 

keren_copy.jpg

קרן שושנה

הפקולטה למתמטיקה ולמדעי הטבע

קרן היא המנהלת האדמיניסטרטיבית של המכון למדעי כדור הארץ זה כעשר שנים, ובמסגרת תפקידה היא מובילה את המכון באופן מופתי ועושה הכול להצלחתו. קרן מפגינה יכולות מרשימות בבנייה ובניהול תקציבים, בקליטת חוקרים חדשים, בטיפול ברווחת הסטודנטים ובמציאת פתרונות אלגנטיים לאתגרים מורכבים. בנוסף לעבודתה השוטפת יזמה קרן פרויקטים רבים שהובילו לשיפור משמעותי במראה ובפונקציונליות של המכון, וביניהם הקמת פינות ישיבה ומנוחה, פיתוח מרחבי למידה בספרייה, הקמת חדר סמינרים עדכני, מועדון סגל ועוד.

עבודתה של קרן לא תחומה בשעות הפורמליות, והיא משקיעה מעל ומעבר כדי להבטיח את הצלחת המכון. קרן ידועה ביחסי האנוש המעולים שלה ומצליחה ליצור אווירה חברית ומקצועית כאחד, מה שהופך את המכון לבית חם ומקצועי עבור כל חברי הסגל והסטודנטים.

 

adi_copy.jpg

ד"ר עדי אלדג'ם-מלצר

הפקולטה למתמטיקה ולמדעי הטבע

עדי משמשת זה כתשע שנים כמנהלת המעבדה של פרופסור אורן רם במכון למדעי החיים, ובמסגרת תפקידה דואגת להיבטים התפעוליים של המעבדה, מדריכה סטודנטים ומנהלת מחקרים עצמאיים. עדי הייתה מעורבת גם בכל שלבי הקמת המעבדה ויש לה מניות רבות בכך שהיא נחשבת למצליחה ומובילה במכון למדעי החיים.

מעבר לניהול מופתי של המעבדה, עדי תורמת גם לכלל קהילת האוניברסיטה. בין השאר יזמה קורס למנהלות מעבדה, קבוצת איגום משאבים לעובדים הטכניים, הביולוגיים והכימאים בקמפוס, פלטפורמות להחלפת ידע ועוד. עדי גם פעלה בהצלחה לטובת הוזלה משמעותית בראגנטים לריצוף גנומי לכל האוניברסיטה וסייעה בהכנת קורס ללימוד ביצוע ניסויים לריצוף תאים בודדים. הניסיון המצטבר של עדי בא לידי ביטוי בכל מעבדה חדשה שקמה במכון, והתרומה שלה למכון, לחוקרים הצעירים ולאוניברסיטה ככלל היא עצומה.

 

beni_copy.jpg

ד"ר בני בוגוסלבסקי

הפקולטה למתמטיקה ולמדעי הטבע

בני אחראי על המעבדה לקריסטלוגרפיה של המכון לכימיה, ובתפקידו נותן שירות לכל הכימאים הנעזרים במחקרם במבנה גביש יחיד. המעבדה משמשת כבסיס השירותים האנליטיים במכון ומספקת את הצרכים של שלושים ושלוש קבוצות מחקר וכן של גורמי חוץ מהתעשייה ומהאקדמיה.

בני הוא עובד בעל יכולות לא רגילות בצד הטכני ובייחוד בהבנה ובשיפור הצד החישובי ביחידה. הציוד המתוחכם והיקר שבמעבדה מצריך תחזוקה מקצועית שוטפת, ובמשך השנים בני טיפל בכך ללא אנשי שירות מבחוץ ובכך חסך לאוניברסיטה הון רב. בני מרבה לעבוד מעבר לשעות העבודה המקובלות ומסייע לחוקרים להשלים מטלות לקראת כנסים ופרסומי מאמרים. התוצרת שלו מהווה בסיס למאות עבודות מדעיות ותורמת ישירות למוניטין של האוניברסיטה וליכולת של החוקרים לגייס תקציבי מחקר המבוססים על התוצאות שסיפק. האוניברסיטה התברכה בעובד ברמה ובאיכות המקצועית שלו.

 

ornaorli_copy.jpg
אורלי אביטל ואורנה ברק

הפקולטה למתמטיקה ולמדעי הטבע - פרס צוותי

אורנה ואורלי הן צוות ההוראה והתלמידים של החוג למתמטיקה, כאשר אורנה היא המזכירה לענייני הוראה ואורלי היא המנהלנית להוראה ותלמידים. יחדיו הן אמונות על הטיפול בכלל הסוגיות הקשורות לכל תחום הלימודים בחוג: קבלת תלמידים, בניית תוכנית לימודים, ייעוץ ברישום לקורסים, סגירת תארים, מינויים של סגל זוטר ועוד.

אורנה ואורלי פועלות בהרמוניה ובעבודת צוות אמיתית תוך הפגנת מקצועיות, חריצות ומסירות יוצאת דופן. שתיהן מטפלות במגוון רחב של משימות ואתגרים, וגם במצבי לחץ מצליחות לשמור על רמת שירות גבוהה ולטפל בכל בקשה במהירות וביסודיות. במהלך השנים הן הובילו פרויקטים מיוחדים לשיפור השירות ותרמו לאווירה חיובית ומקדמת בסביבת הלימודים והעבודה. עבודתן הבלתי נלאית וההשקעה הרבה באות לידי ביטוי בייעול מתמיד של תהליכי העבודה, והתרומה שלהן לחוג למתמטיקה היא משמעותית ביותר.