איך מגיעים

אוטובוסיםאוטובוסים

 

במהלך שנת הלימודים ובימי לימודים בלבד יופעל שירות הסעות ישיר חינם בין הקמפוסים אדמונד י. ספרא להר-הצופים ובחזרה  ע"פ לוח זמנים קבוע ללא עצירות ביניים.

 

 

מהר הצופים לקרית אדמונד י. ספרא

 

שער ראשי - דרך ארומה  

כפר הסטודנטים (שער עליון)
07:05 07:10
09:15 09:20
11:15 11:20
13:15 13:20
15:15 15:20
17:15 17:20
18:30 18:35

 

מקרית אדמונד י. ספרא ישירות למנהרת הר הצופים

 

ממעונות הסטודנטים

דרך מדעי החיים

מנהלה

07:45 07:50
09:50 09:55
11:50 11:55
13:50 13:55
15:50 15:55
17:50 17:55

 

 

חדש - בכל ימי שני בלבד החל מ – 26.6 ועד להודעה חדשה ובהתאם ללוח חופשות האוניברסיטה, יתווסף קו נוסף היצא בשעה  07:40  משער מרכזי הר הצופים –דרך כפר הסטודנטים - לא.י ספרא.

 

 

 

חדש: בתקופת חופשת הקיץ  ובמהלך השנה בימים שאין בהם לימודים

·        25  דצמבר   (חג המולד)

·        29 דצמבר  (חנוכה)                        

-        מ - 28 לינואר ועד – 15 למרץ חידוש הפעלה  (חופשת סמסטר)

 יופעלו הסעות בימים א –ה בשעות ובמסלולים הבאים:

07:30   יציאה מקפה ארומה דרך כפר הסטודנטים איסוף ב- 08:00 ממעונות בקמפוס י. ספרא גבעת רם ולעין כרם

17:30   עין כרם (מרכז הסטודנט) – מעונות בקמפוס י. ספרא גבעת רם – כפר הסטודנטים – קפה ארומה

 

 

 

 

אופנייםאופניים

הפקולטה עושה מאמץ משותף עם אגודת הסטודנטים של גבעת רם להנגשת הקמפוס לאופניים. ברחבי קמפוס אדמונד י. ספרא פרושות חניות אופניים רבות לשירות באי האוניברסיטה, מוצבות רמפות לנוחיות הרוכבים ובשער הכניסה הצפוני ישנו שער אופניים.
למיקומי חניות אופניים במפה

 

 

 

 

carרכב

החניה בתוך שטחי האוניברסיטה מותרת לבעלי תו חניה בלבד. כל שנה מוקצים מספר חניות בקמפוסים השונים עבור סטודנטים בשיטת הגרלה- לפרטים ראה כאן. למידע נוסף על אפשרויות לרכישת תוי חניה ראה כאן  או פנה למוקד הביטחון בקמפוס. (ממוקם ליד שער הכניסה הצפוני בקמפוס אדמונד י. ספרא). קיימת חניה בחינם מחוץ לקמפוס באזור השער הצפוני. כמות החניות מוגבלת לכן מומלץ להגיע מוקדם.
לקניית תווי חנייה

 

 

 

tramרכבת קלה (עתידי)

הקו הכתום של הרכבת הקלה בירושלים או קו הקמפוסים הוא קו רכבת קלה עתידי שיפעל כחלק מהקו הירוק של הרכבת הקלה בירושלים, אשר יחבר בין שני הקמפוסים של האוניברסיטה העברית מגבעת רם להר הצופים, לאחר כישלון המשא ומתן עם הזכינית סיטיפס, על הקמת הקו (כחלק מפרויקט הארכת הקו האדום), פרסם משרד התחבורה מכרז חדש בו נכלל הקו כחלק מהקו הירוק.[1] באוגוסט 2019 נבחרה TransJerusalem J-Net LTD לזכיינית הממונה על פיתוח והפעלת הקו.